קידום אתרי eCommerce ב-5 צעדים

הדרך לקידום אתרי eCommerce מנצחים

בעלי אתרים רבים נוטים להתבלבל בין קידום אורגני או מה שנקרא גם SEO לבין קידום אתרי ecommerce. אמנם יש המון מן השווה, אבל גם יש כל מיני ניואנסים שמאפיינים באופן ספציפי אתרי מסחר. הנה חמישה צעדים שיסייעו לכם לבצע קידום חנות וירטואלית, ולהגדיל את התנועה לאתר.

# מחקר מילות מפתח

בשונה מאתרי תדמית או אתרי תוכן באופן כללי בהם כמות העמודים מוגבלת, באתרי מסחר יש כמות אדירה של עמודים. לכן, אחד הדברים היותר מורכבים בקידום אתרי ecommerce הוא מחקר המילות המפתח. לכן, חשוב מאוד לעשות תיעדוף. כלומר להחליט אילו קטגוריות ואפילו איזה מוצרים יותר חשוב לנו לקדם.

לעתים, למרות שאנחנו בטוחים שהכי חשוב זה לקדם מוצרים ספציפיים, עדיף להשקיע בהתחלה דווקא בקטגוריות כלליות, במיוחד אם אנחנו לא משלבים את ה- seo עם ppc. כאן נכנסים לתמונה כל מיני עזרים וכלים חיצוניים שמסייעים לנו להבין את רמת התחרות בהתאם לקטגוריות או מוצרים ספציפיים.

# תוכן, תוכן, תוכן

הבסיס לקידום seo הוא תוכן וזה לא משנה מה סוג האתר. בקידום אתרי ecommerce זה קצת טריקי משום שעלינו להתייחס לתוכן בצורה קצת שונה גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת הדרך שבה אנו מנגישים את התוכן לגולש. למרות שבאתרי מסחר יש המון תמונות שהן בעצם אלה שמוכרות את המוצרים שלנו, כן כדאי להשקיע בתוכן איכותי ומקורי לכל מוצר ומוצר, גם אם זה אומר להפעיל קצת יצירתיות. במקביל, תמיד שווה להשקיע גם בבלוג פנימי בו נשלב מדריכים, טיפים ורעיונות לגולשים שלנו.

# תמונות

מדובר בקריטריון קריטי אשר ישפיע מאוד גם על התנועה בתוך האתר וגם על פעולת הקניה עצמה וזה בנוסף לקידום. אחת הטעויות שבעלים של חנויות אינטרנטיות חוזרים עליהן זה להעלות תמונות כמו שהן בלי עריכה או אופטימיזציה ולא רק שזה מאט את האתר, זה פוגע בכל קידום אתר מכירות. לכן, חשוב קודם כל להעלות את התמונה אחרי שחתכתם אותה לגודל הרצוי ואחר כך להקטין אותה. כדאי גם לשלב תגי תיאור בכל תמונה ולגוון בין התיאורים.

# התאמה למובייל

רוב הגולשים שלכם יבצעו את הרכישות שלהם מהסמרטפון ולא מהמחשב או מהטאבלט. גוגל הכריזה כבר מזמן שאתרים המותאמים למובייל מקבלים נקודות זכות כחלק מתהליך מורכב של seo ולכן אם עדיין לא ביצעתם את ההתאמות האלה, חשוב לעשות את זה. כדאי להפחית סקריפטים לשירותים חיצוניים, להקטין תמונות ולהשתמש בכל מיני תוספים שעוזרים לצמצם את מספר הדפים.

# אבטחה

בקידום אתרי ecommerce או כל קידום אתר סחר, לאבטחה יש משמעות אדירה. לכן, חשוב שהאתר מאובטח גם בזמן הרכישה אבל גם מחוץ לאזור זה. השקיעו בססמאות קשות לפיצוח באזורים שבהם אתם מנהלים את האתר ושימו דגש שהמידע הרלוונטי לגולשים בהיבט של אבטחה מוצג בפניהם.

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם: