הצעדים שיעזרו לכם להבין איך בונים אתר חנות

בעלי עסקים ויזמים רבים מבינים את הפוטנציאל האדיר שקיים בהקמת אתר שהוא חנות או מה שנקרא גם חנות אי קומרס. הרי ככל שהזמן עובר עוד ועוד גולשים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם אונליין ולכן עסק, גם כזה שקיים פיזית ברחוב או בכל מקום אחר ולא משכפל את ההצלחה שלו לדיגיטל, יכול מהר מאוד למצוא את עצמו מאחור. אז הנה כמה שלבים חשובים שיעזרו לכם להבין איך בונים אתר חנות.

 

איך בונים אתר חנות- שלב 1: לוקיישן

אז לא, לא מדובר במיקום גיאוגרפי אלא במיקום אינטרנטי. השלב הראשון מחייב אתכם להחליט איפה אתם רוצים לפתוח את החנות שלכם? האם כחנות עצמאית שעומדת בתוך אתר בבלעדיות או אולי להיעזר בפלטפורמה קיימת כמו אמזון, אטסי או איביי.

 

שלב 2- תבנית קיימת או כזו בהתאמה אישית?

מקדמי אתרים יאשרו זאת בתשובה לשאלה איך בונים אתר חנות – יש היום אינספור תבניות ועיצובים כאשר עליכם לקבל החלטה גם בהיבט הזה. ההבדל בין תבנית קיימת לתבנית בהתאמה אישית הוא קודם כל במחיר, אך לעתים כחנויות שדורשות אפיון מורכב, לעתים עדיף ללכת על הגרסה הפשוטה יותר. בכל אופן, תמיד עדיף להשאיר את האופציה לעבור בין תבניות.

שלב 3 – סליקה

מדובר בתהליך סופר מורכב. יש היום בשוק אינספור חברות סליקה וכל חברה מציעה את החבילה שלה. בדקו את כל נושא המחיר אבל אל תזניחו את האופציה לשלם ב- PayPal, העברת נתונים עם אבטחה גבוהה, שימוש בתקן PCU, ממשק למערכות חיצוניות, שירות מעולה ובדקו גם עם אילו חברות אשראי המערכת עובדת.

 

שלב 4 – אבטחה

אחד הדברים הכי חשובים הוא כל הנושא של תעודת אבטחה הנקראית גם SSL. מדובר בתקן שמבטיח שכל המידע שאתם שולחים מהאתר ללקוח עובר הצפנה. חשוב שההצפנה גם תכלול נתונים וכי יש גיבוי גם על השרת עצמו.

 

איך בונים אתר חנות – דברים נוספים שחשוב לשים אליהם לב:

  • תמיכת SEO של איש מקצוע מומחה בקידום אתרים.
  • חיבור למערכת קיימת של החנות האמיתית.
  • מידת התאמה למובייל- חשוב ביותר!
  • ייבוא מוצרים ממערכת חיצונית איכותית שתעבוד ללא תקלות.
  • שיווק חנות אינטרנטית– באמצעות קידום ממומן, פרסום ברשתות החברתיות ועוד.

 

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן