קידום באינסטגרם – למי זה מתאים?

האינסטגרם הוא אחת מהרשתות החברתיות המוכרות כיום בקרב לא מעט בני נוער וצעירים ויש בה גם שלל אפשרויות לקידום ושיווק עסקים. כאשר מנתחים את קהלי היעד של עסקים, מוצרים או שירותים אפשר לפלח בצורה מאד מדויקת מי מהקהל גולש על בסיס קבוע ויומיומי באינסטגרם וכך להחליט מה ואיך יהיה הכי נכון לקדם. בדומה לצורות קידום אחרות שמתאימות לעסקים או מוצרים מסוימים – כך גם הקידום באינסטגרם. יש כללים שנכונים בפלטפורמה זו ולא יהיה נכונים או מתאימים לפלטפורמות אחרות ולכן יש חשיבות לפנייה אל איש מקצוע שבקיא בעולם הקידום והשיווק הדיגיטלי ויידע להתאים את דרך הקידום עבור כל עסק ועסק. לא לכל עסק יהיה מתאים לבצע קידום ושיווק באינסטגרם ולכן אין טעם לעשות זאת ולבזבז לחינם כסף שמיועד לשיווק.

למה כדאי לעשות לעסק קידום באינסטגרם ?

רשתה אינטרנט הביאה איתה מהפכה של ממש באופן שבו מקדמים ומשווקים עסקים באופן כללי או מוצרים ושירותים ספציפיים. בדומה לפעולות שמטרתן שיווק אתר בגוגל – גם הקידום באינסטגרם נועד לקדם בצורה מסוימת. מכיוון שהאינסטגרם הוא רשת חברתית שמיועדת לשיתוף של תמונות ותוכן חזותי – הרי שהעסקים שיכולים להציג את עצמם בצורה כזאת יכולים להצליח לקדם את עצמם דרך האינסטגרם. בנוסף יש הנושא של תיוגים (האשטאגים) שיכולים לסייע בהעלאת המודעות לעצם קיומו של אותו העסק או המוצר והשירות שמקודמים. על מנת להבין לעומק את ההבדלים בין הפלטפורמות השונות חשוב שאת הניתוח והאפיון של תהליך הקידום יבצע איש מקצוע שמכיר את התחום, בקיא בו ומכיר את הדקויות שבין האפשרויות השונות. חשוב לדעת הקידום ברשתות החברתיות מבוסס על התאמה אישית בין הרשת לבין מה שהעסק מציע ולא לכל עסק יתאים אותו תהליך קידום.

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן