המדריך השלם לקידום אתרי eCommerce

כך תעשו SEO  עבור אתרי eCommerce

ממש כמו שאנחנו מבדילים בין קידום אתרים אורגני – seo לקידום אתרים ממומן, כך עלינו גם להבדיל בין קידום אתרי תדמית או אתרי תוכן לבין קידום אתרי eCommerce. אז הנה מדריך קצר שימקד אתכם קצת בכל מה שקשור לחנויות אינטרנטיות, ובעיקר יגלה לכם איך עושים קידום אתרי eCommerce.

 

קידום אתרי eCommerce – מחקר מילות מפתח

אז נכון שרובנו עושים שימוש בכלים כאלה ואחרים בכדי למקד את עצמנו ולהבין אילו ביטויים אנחנו מקדמים. לא פחות חשוב הוא לעשות מחקר הקשור דווקא למתחרים שלנו, כשעוסקים בנושא קידום חנות וורדפרס או כל חנות אחרת.

 

אפשר להתייחס לחברות גדולות אשר משוות בין עסקים ההשוואות כמו למשל דפי זהב או זאפ. חברות אלה משקיעות אלפי שקלים בחודש בשיווק עסקים ובודקות בכל פעם מחדש אילו מילות מפתח צריך לקדם במסגרת קידום אתרי eCommerce.

עמוד הבית במסגרת קידום אתרי eCommerce

מכירים את זה שאתם נכנסים לחנות אינטרנטית אבל אין הפרדה בין דפי המוצרים לבין עמוד הבית? כדי שגוגל יאהב את החנות שלכם ותעשו SEO איכותי לטובת קידום אתר מכירות, אתם חייבים ליצור איזון בין מילות החיפוש וביטויי המפתח של המוצרים השונים לבין התוכן בעמוד הבית. עמוד הבית אמור לגרום לגולש לרצות ולהמשיך לחפור בתוך הדפים הפנימיים.

 

היררכיה – איך זה אמור להיראות?

אחד הדברים הכי חשובים בנושא קידום אתרי eCommerce זה הסדר. זה אמור להיות מסודר כך: עמוד בית -> קטגוריות ראשיות-> קטגוריות משניות -> מוצרים. שימו דגש גם על היררכיה בתוך התפריטים ובקישורים עצמם. אם תשקיעו בזה שהגולש יבין איפה הוא נמצא בכל דף, זה יכול מאוד לתרום לתהליך הקידום האורגני של החנות שלכם.

 

השקיעו בבלוג איכותי

כידוע, בכל מה שקשור לקידום אורגני, התוכן הוא המלך, גם כשמדובר בנושא קידום חנות וירטואלית. לכן, למרות שמדובר בחנות, עדיין שווה להכניס מדי פעם איזה מדריך, טיפים, רעיונות ועוד כל מיני טקסטים שיכולים לתת ערך מוסף לגולשים.

 

קישורים חיצוניים

לא משנה כמה החנות שלכם מסודרת ופועלת לפי כל הכללים, קישורים חיצוניים תמיד היו וכנראה גם תמיד יהיו הדרך הטובה ביותר לקדם חנות. כמובן שחשוב לעשות סדר עדיפויות ולבחור את המוצרים שאתם הכי רוצים לדחוף דרך מערך בניית קישורים חכם. יחד עם זאת, הרבה פעמים עדיף לקדם קטגוריות שלמות ולא מוצרים.

 

קידום אתרי eCommerce – חשיבות הכותרות ותגי מטה

כשמדברים על ON PAGE חשוב להקפיד על תגי מטא. אחת הבעיות עם חנויות אי קומרס הוא שלפעמים יש עשרות או אפילו מאות דפים. במקרה כזה, כדאי לעשות שימוש בתבנית עבור כל המוצרים מאותה הקטגוריה. בנוסף, חשוב לשלב תיאורים לכל מוצר שיש באתר ולוודא שהתוכן מקורי ולא מועתק.

 

התאמה למובייל

אם עדיין לא הבנתם את זה עד הסוף, רוב הרכישות שלכם נעשות דרך המובייל. לכן, גוגל קבע כבר מזמן שאתרים שקיימת אצלם גרסא מותאמת מובייל,  זוכים ללא מעט נקודות זכות בתהליך הקידום. ברגע שהאתר שלכם לא מותאם מובייל, הסיכוי לאחוזי נטישה גבוהים עולה.

 

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם: