הדרך היחידה לעשות קידום אתר חנות

קידום אתר חנות – דגשים חשובים

קידום אתר חנות מבוסס על עשרות קריטריונים. חלקם מהווים את השופר הבלעדי של חברת גוגל, אשר מפרסמת אחת לתקופה כל מיני שינויים ותהליכים שכדאי ליישם במטרה להעלות את הטראפיק בחנות שלנו. מכל מיני נתונים שנאספו, חלקם האחר פשוט עובדים ומעודדים את הגולשים לבצע רכישה, או מה שנקרא הנעה לפעולה. הנה כמה מהקריטריונים שחשוב ליישם בכל קידום אתר סחר.

 

תגיות מטא

אחד הדברים הכי חשובים בקידום אתר חנות הוא ליצור תגיות כותרת ותיאורים. מכיון שבחנות אינטרנטית זה מאוד שונה מאתר רגיל ולפעמים יש לנו מאות ואפילו אלפי דפי מוצר, כדאי לעבוד לפי תבנית קבועה. הרעיון הוא למנוע מצב של שכפולים או תיאורים זהים בדפים השונים. כן חשוב לוודא במסגרת קידום חנות וירטואלית – שהכותרות מכילות את מילות המפתח, במטרה לאפשר לגולשים להגיע לדפים הנכונים במהירות ובקלות.

 

תיאורי מוצר

כל מוצר חייב להיות כתוב בצורה שונה, ייחודית ומקורית. יש לא מעט חנויות שפשוט משכפלות מוצרים מאתרים אחרים או משאירות את תיאור המוצר של היצרן. ההמלצה שלנו היא להשקיע בתיאורי מוצר ולהציג בפני הגולשים מבצעים והצעות ייחודיות, מחירים, עלות משלוח ועוד.

 

מהירות טעינת האתר

מדובר באחד המאפיינים הכי חשובים הן מבחינת חווית המשתמש והנוחות של הגולש והן מבחינה הקידום של החנות בגוגל. אתר שלא נטען כמו שצריך, שהסרטונים בו רצים לאט, שהתמונות בו לא עולות ישר, הוא אתר שבו סביר להניח אחוזי הנטישה יהיו גבוהים בהשוואה למתחרים. לכן, צריך לעשות את כל הפעולות ובמקרה הזה גם להיעזר במומחים כדי שהטעינה תהיה לפי הדרישות  של גוגל. נמצא כי קיים קשר ישיר בין חנויות אינטרנטיות שנטענות מהר לבין שיעור ויחסי המרה גבוהים.

 

ניווט Breadcrumbs

סרגל ניווט שבצם מתווה את הדרך שבה הגולש עבר מהדף הראש ועד לדף שבו הוא נמצא כרגע. סרגל זה מסייע גם בקידום אתר חנות וגם מעלה בכמה רמות את חווית המשתמש של הגולש.

תמונות

המפתח לקידום אתר חנות או קידום אתרי eCommerce באופן כללי, מבוסס ברובו על התמונות המופיעות בחנות שלנו. רוב הגולשים לא ירכשו מוצר שאין מאחוריו תמונה איכותית. זה בהיבט של הנעה לפעולה. בהיבט של קידום אורגני חשוב לבדוק שלגולש יהיה קל למצוא את המונות כאשר הוא מחפש. איך עושים שאת זה? עושים שימוש בקבצי תיאור ולא בשמות כללים, מוסיפים תגיות תיאור לכל דף ויוצרים מפת אתר לתמונות.

 

קידום אתר חנות – איך בוחרים מומחה?

מכיון ומדובר בתהליך שהוא מעט מורכב, כזה הדורש מצד אחד התעדכנות שוטפת בתחום ומצד שני מעקב תמידי אחר ההתפתחויות, כדאי לבחור חברת קידום המתמחה בקידום חנויות אינטרנטיות ואתרי מסחר. ניתן לבדוק את הנתונים דרך חנויות שאותה חברה מקדמת ויחד עם זאת להתייחס גם לידע, לניסיון והמוניטין שלה לצד אנשי המקצוע שעובדים בה.

 

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן