מה עושים מקדמי אתרים ואיך בוחרים אחד?

קידום אורגני הוא אחד התחומים היותר דינמיים בעולם השיווק והפרסום באינטרנט. אחת הסיבות לכך היא משום שהגולש הממוצע משנה את הדרך שבה הוא צורך ועושה שימוש במידע המוצע לו אונליין וזמין עבורו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכן, לפני שבוחרים מומחה לקידום אתרים או חברה מובילה כמו  scotty למשל, או משווים בין כמה מקדמי אתרים למען קידום האתר, חשוב להבין כמה מהתפקידים החשובים שלהם.

 

תפקיד המפתח של מקדמי אתרים: למידה מתמדת

אחת לכמה חודשים גוגל מוציאה החוצה מידע המבוסס על שינויים שהיא עושה או צפויה לעשות באלגוריתם שלה. כאמור, קידום אורגני נחשב לתחום דינמי שמשתנה כל הזמן ולכן מקדם אתרים מקצוען, דואג להשתנות ביחד עם התחום וללמוד אותו כל הזמן. זה יכול להיות שינוי קטן במבנה כותרות או קישורים וזה יכול להיות שינוי גדול שמצריך התעדכנות של האתר.

קידום אתרים מבוסס על סטטיסטיקות חודשיות

כדי לדעת האם אסטרטגיית הקידום על פיה מקדם האתרים פועל, עליו להישאר עם ”האצבע על ההדק“. מה זה אומר? זה אומר שעל המקדם לעבוד עם כל מיני תוכנות ולעקוב אחרי הסטטיסטיקות. כמה אנשים נכנסו לאתר שלנו בחודשים האחרונים, כמה מהם הונעו לפעולה, איפה האתר שלנו עומד בתוצאות החיפוש האורגניות מהרגע שהתחלנו לבצע את הקידום עצמו ועוד. אותם נתונים עוזרים למקדם האתרים להבין מה נעשה בצורה טובה ונכונה עבור האתר ומה יש לשנות.

 

5 טיפים לבחירת מקדם אתרים שהוא אלוף

  1. דברו עם לקוחות של המקדם
  2. אל תוותרו על פגישה פנים אל פנים
  3. בדקו ניסיון בקידום אורגני, קידום חנות וורדפרס וכדומה, מקצועיות ורמת זמינות של המקדם
  4. שירותים נוספים כולל או לא כולל? (קידום ברשתות חברתיות, בניית אתרים, ניהול אסטרטגיית תוכן)
  5. זו לא חתונה קתולית, היזהרו מחוזים מסורבלים

 

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן