• בית
  • פוסטים
  • קידום אתר מכירות – הצ‘ק ליסט המקיף ביותר לקידום מכירות

קידום אתר מכירות – הצ‘ק ליסט המקיף ביותר לקידום מכירות

קידום אתר מכירות ב – 1,2,3

אם יש לכם חנות וירטואלית, נראה כי קידום אתר מכירות זה אחד הנושאים שהכי מעניינים אתכם כרגע. השנה האזרחית כבר ממש בסיומה, וזה בדיוק הזמן לבחון לעומק את הביצועים של החנות שלכם ולהבין מה בדיוק אתם צריכים לשנות, איך משפרים את הטראפיק וההמרות, איך מייצרים עניין ואיך גורמים לתוצאות החיפוש להיות יותר ממוקדות לחיפוש?

 

גרסאות AMP

לפני כמה שנים גוגל השיקה את Google AMP. הרעיון היה לשפר אתרים חדשותיים אבל היום גם חנויות אינטרנטיות עושות בהם שימוש, וכל מי שעוסק בתחום קידום אתר סחר, במטרה לעודד תנועתיות לאתר. אם חשובה לכם כמות המרות גדולה, גרסת AMP יכולה מאוד לעזור לכם. בגדול, תכני AMP מסומנים בסימן שדומה לברק והמסך בעצם מחליק עליהם באופן מהיר ונפתח במלואו. מונע תקיעות ומאפשר טעינה מאוד מהירה של עמודי המוצרים.

קידום אתר מכירות – התאמה למובייל זה שם המשחק

גם אם אתם לא יודעים את זה, רוב הגולשים שלכם מגיעים מהסמרטפון ולא מהמחשב. בכל שנה, אחוז המכירות דרך הסמרטפון עולה בכל העולם. לכן, אם עדיין לא התאמתם את הגרסא הקיימת לסמרטפון, וחשוב לכם לבצע קידום אתר מכירות, אתם חייבים לעשות את זה. גוגל פרסמה שמדובר בקריטריון חשוב ומהותי בקידום אתר מכירות ובכלל בקידום אורגני. יש כמה קריטריונים חשובים שכדאי לבסס עליהם את תהליך ההתאמה למובייל:

  1. טעינה מהירה – כאמור בעזרת גרסת AMP, בחירה ממוקדת של תוספים, אופטימיזציה של תמונות ועוד…אתר שנתקע או אתר שלא עולה מספיק מהר מזמין אחוזי נטישה גבוהים יותר. דברו עם מי שעושה עבורכם קידום חנות אונליין, בין אם זה המקדם שלכם ובין אם טכנאי כדי לשפר את מהירות הטעינה בדפים השונים בחנות.
  2. להימנע משימוש בפלאש.
  3. עיצוב המותאם לגודל המסך, התאמת כפתורים, תפריטים וקישורים (רספונסיבי).
  4. כמה שפחות ספאם ופופ אפ.
  5. חיפושים מבוססים מיקום.

 

קידום אתר מכירות לפי ביטויי מפתח

זה ממש לא מספיק לקדם את החנות שלכם רק לפי מילות מפתח כלליות. הקידום חייב להיות מבוסס גם על מילות מפתח וביטויי מפתח ספציפיים. אם למשל החנות שלכם מתמחה במכירת פתרונות אחסון לדירות קטנות, משרדים ובתים זה לא מספיק שתקדמו רק את הביטוי ”פתרונות אחסון“ או ”פתרונות אחסון לעסקים“. אתם רוצים להיות כמה שיותר ממוקדים בהתאם למוצרים שאתם מוכרים ולקדם גם ביטויים ספציפיים כמו ”פתרונות אחסון מעץ לדירות קטנות“ או פתרונות אחסון ממתכת לעסקים“. כמובן שחקר מילות המפתח אמור לסייע לכם להבין אילו ביטויים כלליים אתם מקדמים ואילו ביטויים ספציפיים.

 

היעזרו באיש מקצוע

קידום אתר מכירות הוא הליך מורכב וארוך, הדרוש ידע ונסיון. לכן הטיפ שלנו בכל הנוגע לנושא של איך קידום אתר איקומרס יכפיל לכם את המכירות, הוא להשקיע בבחירת חברת קידום או מקדם המתמחה בקידום חנויות וירטואליות. אמנם מדובר בהשקעה של כמה מאות עד כמה אלפי שקלים אבל בטווח הארוך זו השקעה משתלמת.

 

המלצות

גוגל תמיד באה לטובת הגולש. אנשים שבאים לרכוש מוצר או שירות מחפשים את דעת הרוב ורוצים לקבל המלצות איכותיות. לכן, אנו ממליצים לכם להוסיף חוות דעת של לקוחות וגולשים עם אפשרות לדרג את המוצר. לא רק שמחזק את הביטחון לקונים פוטנציאליים, אלא גם תורם לכם מבחינת הדעה של גוגל עליכם.

 

רשתות חברתיות לשירות קידום אתר מכירות

לרשתות חברתיות יש כוח אדיר גם בהיבט של המלצות וגם בהיבט של עיצוב הדעה שלנו על מוצר או שירות מסוים. רובנו עוקבים אחרי מותגים, קבוצות וחנויות שאנחנו מתחברים אליהם ונותנים לנו מענה לצרכים שלנו ולכן לצורך קידום אתר מכירות מומלץ לקשר את האתר שלכם לרשתות החברתיות בין אם זה גוגל פלוס, פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב.

קידום אתר מכירות

לא משכפלים, תוכן מקורי לכל מוצר

אחד האתגרים בקידום אתר מכירות ולא משנה באיזה תחום הוא בכך להמציא את עצמנו בכל פעם מחדש. גם אם מדובר במפרט הטכני של המוצר, עדיין אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לשכפל תוכן קיים של המתחרים שלכם. גוגל מעניש על זה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. נסו לייצר תוכן מקורי וייחודי עבור כל מוצר, תוכן המציג את היתרונות של המוצר ולהעמיק בזה.
כלומר, גוגל לא רק מענישה על תוכן משוכפל, אלא גם על תוכן שהוא קצר מדי.

 

נהלו בלוג איכותי

אחד הדברים שיותר תורמים להזרמת תנועה איכותית לחנות שלכם הוא התוכן שבה. צרו מדריכים עם ערך מוסף, טיפים הקשורים לנישה שבה החנות עוסקת, עדכנו את הבלוג אחת לשבוע וזה בטוח יתרום לקידום החנות שלכם ברשת.
נסו תמיד להיכנס לראש של קהל היעד שלכם וסביב זה גם ליצור סרטונים.

 

תמונות לשיפור קידום אתר מכירות

בעידן הדיגיטלי, כמעט אף אחד לא רוכש מוצר בלי לראות תמונה שלו או וידיאו. זה כמו לבחור חופשה ברשת בלי להתרשם מהתמונות של המלון, מהפינוקים השונים, מתחם הספא ועוד. התפקיד של התמונות הוא לשווק את המוצרים שלכם ולכן אם אתם צריכים להשקיע בהשכרת השירותים של צלם מוצרים מקצועי, לכו על זה.
כמובן, חשוב לשים לב שהתמונות לא מעכבות את הטעינה של האתר.

 

קישורים, קישורים, קישורים

גם בקידום אתר מכירות, אחד הדברים שהכי דוחפים את החנות שלנו קדימה זה קישורים. מדובר גם בקישורים חיצוניים שמעידים על המלצה וגם בקישורים פנימיים שבעצם מחזקים את האתר שלנו. כאן נכנסת לתמונה היכולת שלכם ליצור קשרים. מומלץ ליצור קשרים עם בלוגים או אתרים החופפים לנישה שלכם ולהחליף קישורים. חפשו סקירות של המוצרים שלכם ברשתות החברתיות ונסו לבנות קישורים תומכים בחנות עצמה. בתוך הבלוג, שלבו קישורים פנימיים שמובילים כל פעם לפוסט אחר.

שימו לב שגוגל שמה דגש לא רק על הכמות של הקישורים אלא על האיכות שלהם ולכן מיותר לציין שאתרי ספאם הם ממש מחוץ לתמונה בכל מה שקשור לקידום חנות אינטרנטית.

 

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם: