איך להביא לקוחות באמצעות קידום ממומן?

אין גולש שלא נתקל בשלב כזה או אחר במודעות פרסום במנוע החיפוש גוגל. בשונה מתוצאות הקידום האורגניות, קרי הטבעיות, התוצאות הממומנות, כלומר מודעות פרסום, תמיד יופיעו בחלק העליון של העמוד. גם אם העמודים שאנחנו מפרסמים הם תוצר של קידום ממומן, עדיין מדובר באחת השיטות היותר יעילות לפרסום, קידום ושיווק עסקים וחברות בתחומים שונים ברחבי רשת האינטרנט.

 

אז מה זה בעצם קידום ממומן ואיך זה יכול לעזור לעסק שלכם?

בין אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם אחרי שביצעתם בניית אתר חנות ובין אם מדובר בעמוד נחיתה, פשוט יחסית, מדובר בעמודים שמוגדרים בתור עמודי פרסום והם חלק משיטת שיווק ייחודית המכונה PPC או Pay Per Click.

 

הכוונה היא שאנחנו עושים שימוש במודעות פרסומיות, יחסית די בולטות שלרוב יופיעו גם בעמודים ובמקומות הראשונים של גוגל או במה שנקרא FEED של הרשתות החברתיות. המודעות יופיעו בהתאמה לביטויים ומילות מפתח רלוונטיות. שמדובר בקידום ממומן ברשתות החברתיות, המודעות יופיעו לקהל יעד מסוים וספציפי מאוד שיוגדר לפי כל מיני מאפיינים כמו דת, מיקום גיאוגרפי על המפה, גיל, מגדר, תחביבים ועוד. המטרה של שיטת פרסום זו היא לייצר יותר ויותר לידים, תוך התייחסות לאותם קהלי יעד רלוונטיים שהרעיון מבוסס על שיטה יעילה להגדלת החשיפה והמכירות.

 

למה זה עובד?

פשוט. משום שהמודעות מפורסמות לקהלי יעד של אנשים שגם ככה מלכתחילה מחפשים את המוצרים ו/או השירותים הרלוונטיים להם דרכנו.

 

איך נדע אם קידום ממומן מתאים לי או לא?

חשוב לזכור כי קיימת גם שיטת פרסום נוספת, המבוססת על קידום אורגני שמכיל קשת רחבה של פעולות שאנו עושים במטרה לשפר את המיקומים של האתר שלנו כמו החלפות של קישורים, כתיבת תוכן איכותי לאתר, פעולות הקשורות לאופטימיזציה של האתר עצמו, יצירת קישוריות עם העמודים הרלוונטיים ברשתות החברתיות ועוד. השאלה היא איך יודעים האם תתאים לנו שיטת פרסום זו או זו, או אולי בכלל לשלב בין השתיים. אז כאשר השירותים ו/או המוצרים שאתם מספקים מכוונים לקהלי יעד מגוונים והתחום עצמו קשור באופן בולט לסוג של מלחמת מחירים תמידית כמו למשל בעלי מקצועי, תעשייה של גופי תאורה או מוצרי חשמל, ביטוחים וכדומה, סביר להניח שהגולשים הרלוונטיים לכם, יקליקו על המודעה הראשונה שתסב את תשומת ליבם במנוע החיפוש גוגל. באמצעות קידום ממומן ניתן להגיע לגולשים הרלוונטיים אלינו.

 

אז מה היתרונות של קידום ממומן?

לקידום ממומן יש כמה יתרונות מרכזיים:

  1. תוצאות מיידיות – תוך מספר שבועות בלבד, רואים תוצאות ולפעמים זה כבר קורה תוך מספר ימים. בזכות המודעות הממומנות שאנחנו מפרסמים, נוכל להנות מעלייה בכמות הלידים ואחוזי המכירות שלנו יעלו גם כן. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי כדי שזה יקרה, עלינו לבצע מחקר שוף מקיף וממוקד, זאת כדי שהמודעות שאנחנו מפרסמים באמת יהיו רלוונטיות לציבור הגולשים. חשוב גם לדעת שברגע שהקמפיין מסתיים, התנועה מתחילה לרדת מן הסתם.
  2. שליטה – בשונה משיטות פרסום אחרות הפרסום הממומן מאפשר לנו לכוון את המודעות לקהלי יעד רלוונטיים בהתאם לנתונים ומדדים שיש לנו ולפי הביטויים שמתאימים למחקר השוק שביצענו או ביצעו עבורנו. ככל שעמוד הנחיתה/המודעה מתאימים יותר לגולשים שלנו, ככך נשלם על המודעה פחות והמיקום שלה יהיה טוב יותר.

 

בנוסף, קידום ממומן מאפשר לנו לבצע כל הזמן לעשות שינויים בהתאם לתוצאות שקיימות בשטח, להגדיל את התקציב עבור מודעות עם יותר המרות ולקבל מידע רלוונטי על בסיס ביטויי המפתח שלנו.

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן