קידום חנויות אינטרנטיות הפך למצרך מבוקש מאוד לאחרונה עקב התפרצות הקורונה והעובדה שכל חנויות המסחר היו סגורות, בהן גם חנויות הטבק ומוצרי העישון. לכן, עסקים רבים פנו לדיגיטל ופתחו חנויות אינטרנטיות על פלטפורמה של אתר חדש או אתר קיים. אתר שהוא חנות דורש קידום מעט שונה מאתר רגיל ולכן יש לשים לב למספר דברים חשובים בעת עבודת הקידום. אז איך עשינו קידום חנות למוצרי טבק? הנה רק כמה מהדברים החשובים.
קידום חנות למוצרי טבק מתחיל בקידום אורגני יעיל
קודם כל כמו כל אתר עלינו לסדר אותו בצורה נוחה למשתמש שכן עלינו לבצע חלוקה לפי קטגוריות של כל מוצרי העישון השונים כמו ופורייזרים, סיגריות אלקטרוניות חג פעמיות, קומבי, טבק ועוד. חלוקה לקטגוריות הינה קריטית עבור גוגל והיא יכולה לתת לנו ציון מאוד חיובי בדירוג הכולל של מנוע החיפוש הפופולארי בעולם. לאחר מכן לכל קטגוריית מוצרים עלינו ליצוק תוכן, אך לא סתם תוכן עם מילות מפתח, אלא תוכן רלוונטי עבור הגולש. תוכן רלוונטי הוא תוכן מועיל ואנו מזהים זאת על ידי כך שהגולש נשאר לזמן רב באותו עמוד לקרוא את התוכן ששזרנו באותו עמוד. ככל שהגולש נשאר זמן רב יותר בעמוד, אחוזי הנטישה יורדים וכך הציון בגוגל עולה.
קישורים חיצוניים
אחד הדברים החשובים בנושא קידום אתרי ecommerce הוא לבצע החלפת קישורים. בעבר היה נהוג לבצע החלפת קישורים בין אתרי קש אך גוגל עלו על התופעה הזו והם יודעים לזהות די בלות אם זה אכן אתר איכותי או לא. כאשר אנו מקבלים קישור באתר עם טראפיק מאוד גבוה, אתר רלוונטי מאותו תחום או תחום חופף ואתר עם דומיין חזק הדבר מאוד מועיל לאתר שלנו והציון שלו במנוע החיפוש של גוגל עולה. לכן, לפני שמוציאים קישור לאתר שלנו דרך פוסט אחר, חשוב לוודא שמדובר באתר ותיק ואיכותי.