• בית
  • פוסטים
  • קידום חנות אונליין – סוף סוף: 8 הסודות לקידום חנות

קידום חנות אונליין – סוף סוף: 8 הסודות לקידום חנות

מוכנים? קבלו את 8 הסודות עבור קידום חנות אונליין בגוגל

קידום חנות אונליין נחשב היום לאחד התהליכים המורכבים והמאתגרים בעולם הקידום האורגני. באנגלית האתרים הללו נקראים אתרי E-Commerce. אחת הסיבות לאתגר הזה היא משום שהאתרים הללו מכילים כמות מאוד גדולה של עמודים שיש לארגן בצורה הררכית נכונה באתר, וכמו כן, תמונות רבות. אז הנה 8 טיפים שיכולים לעזור לכם בקידום חנות אונליין.

קידום חנות אונליין, מתחילים:

# התאמה למובייל

קידום אורגני באופן כללי וכך גם קידום חנות וירטואלית באופן ספיציפי מחייב התייחסות למובייל. רוב הגולשים מגיעים אלינו דרך הסמרטפון ולכן חשוב שהאתר שלנו יעבור אופטימיזציה לסלולאר. בהיבט הזה עלינו להתייחס לכך שעדיף שהגרסא תהיה רספונסיבית ותומכת באתר הקיים ולא גרסא עצמאית. דבר נוסף הוא לאפשר למשתמש חווית גלישה כמה שיותר טובה.

 

# תגיות

את המוצרים שאתם מפרסמים בחנות שלכם, כדאי לשלב גם בשם המוצר, אך חשוב גם להשקיע בתיאור. ניתן כמובן לשחק עם כל מיני ביטויים שקשורים למוצר ולהשקיע גם בתגיות OG.

 

# אבטחה

קידום חנות אונליין מבוסס גם על מתן פתרונות סליקה מתקדמים. כדאי להשקיע בפתרונות אבטחה איכותיים כדי שהאלגוריתם של גוגל יוכל להבין על מה מדובר ולדרג את האתר שלכם על פי זה. דבר נוסף שתורם לקידום בהיבט הזה הוא הרצה על https. שלא לדבר על זה שברגע שיש מערכת סליקה טובה, זה גם מעודד קניה אצל הגולשים.

 

# טקסטים

אחת הדרכים הכי טובות לשפר את המיקומים של החנות שלכם היא דרך טקסטים. זה מתחיל בבלוג איכותי בו מפורסמים מדריכי קניה חכמים, סקירות של המוצרים של בסרטוני וידיאו, מבצעים וטרנדים חמים לקראת עונה מסוימת ועוד. בנוסף, חשוב להתייחס בטקסטים שבתוך הקטגוריות בחנות עצמה ולהשקיע בחיפושים ממוקדים המתאימים לעמודי המוצרים השונים.

 

# תמונות

תמונות הם אחד הדברים הכי חשובים בקידום חנות אונליין. לא רק שהן מאפשרות לגולשים להבין על מה בדיוק מדובר ומצד שני זה בעצם החלון ראווה שלכם. אנחנו ממליצים להיעזר בצלם מקצועי ולהשקיע כמה שצריך, מדובר בהשקעה לטווח הארוך. שימו לב שאתם מעבירים את התמונות עריכה בתוכנה כמו פוטו שופ ושהן לא כבדות מדי.

 

# מבנה קטגוריות

השקיעו בחלוקה נכונה והגיוניות של הקטגוריות בתוך החנות. עדיף שלכל קבוצה יהיה את הדף שלה עם השם שלה ותיאור המוצר שלה כי בסך הכל גוגל זה מחשב, רובוט ואם לא עוזרים לו זה פוגע בקידום. לכן, לא מומלץ לאחד קטגוריות גם אם מדובר במוצר בודד.

 

# קידום חנות אונליין – אל תשכחו את סמכות האתר

קידום חנות אונליין תלוי רבות גם בסמכות האתר שלכם. מה יכול לעזור חוץ מוותק וסליקה? המלצות של גולשים אמיתיים, מספר טלפון, הכנסה של מותגים מוכרים, תקנים ועוד.

קידום חנות אונליין

# סקירות על כל מוצר

קידום חנות אונליין מביא לתוצאות כאשר משאירים בכל מוצר מקום לסקירה וחוות דעת של הגולשים. כך בעצם, גולשים שרוצים לרכוש את המוצר יכולים להתרשם מחווית השימוש של לקוחות קודמים וזה בעצם סוג של תמיכה ברכישה.

קראו על קידום חנות אינטרנטית

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן