10 הטיפים המובילים לקידום חנות וירטואלית בגוגל

איך עושים קידום חנות וירטואלית בגוגל? כל התשובות בפנים

בשעה טובה החלטתם לפתוח חנות, ועתה עליכם לבצע קידום חנות וירטואלית בגוגל. אתם רוצים למכור בה מוצרים, ואתם יכולים להגיע ללקוחות מכל רחבי הארץ ואפילו מהעולם. אבל לא משנה כמה החנות שלכם יפה ומושכת, כמה היא מוכרת את המוצרים הטובים ביותר בתחומה, היא חייבת להיות מקודמת בגוגל.

קידום בגוגל יכול להיות ממומן – פרסום על בסיס ביטויי מפתח ותשלום על כל הקלקה על קישור לאתר, אבל חייב להיות גם אורגני, טבעי. קידום חנות וירטואלית בגוגל יהיה עם תוצאות לטווח זמן ארוך וכדאי להשקיע, והנה 10 הטיפים המובילים איך לעשות את זה נכון, איך לקדם חנות וירטואלית בגוגל.

קידום חנות וירטואלים מ-1 עד 10

  1. תכנון מוקדם – יש לא מעט בעלי חנויות וירטואליות שבנו את החנות במהירות בגלל התלהבות, דד ליין צפוף או כל סיבה אחרת. הם או מי שבנה להם את האתר, לא חשבו מספיק או לא ידעו שכמה שיהיה תכנון מוקדם טוב יותר שכולל בתוכו גם התחשבות ב-SEO, יהיה קל יותר לקדם את האתר אחר כך. שבו, תכננו ורק אחר כך תעברו לבנייה של החנות.
  2. התייעצו עם מקדם אתרים – כפי שציינו קידום חנות וירטואלית בגוגל מתחיל עם הבנייה שלה, ואם אתם לא יודעים מה צריך לעשות, כדאי שתתייעצו עם מקדם אתרים. גם טיפים קטנים ממנו עשויים לסייע לכם בהמשך, עשויים לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף וכדאי שתקשיבו ותפנימו. בכלל, אם מי שבונה לכם את החנות הוא גם מקדם, אין יותר טוב מזה.
  3. אל תעמיסו על הפוטר – אין ספק שמפה ברורה למשתמש היא קריטית לקידום אתרים. הוא יכול לנווט את דרכו בקלות ויכול להגיע למוצרים במהירות ובפשטות. אבל בכל זאת, אל תעמיסו יותר מידי קישורים בפוטר של החנות. זה עלול להיראות לגוגל כ"לא כשר" ולפגוע לכם בקידום של החנות. אתם עלולים להשיג את התוצאה ההפוכה ממה שאתם רוצים להשיג.
  4. אל תוותרו על בלוג במסגרת קידום חנות אינטרנטית – כל חנות חייבת בלוג, אבל כזה שיהיה איכותי ויספק ערך מוסף לגולשים. בבלוג אתם יכולים לכתוב מדריכים על המוצרים, מאמרים מעניינים, טיפים לשימוש וכל מה שעולה בדעתכם. אל תכתבו אם אתם לא מתכוונים להשקיע, אל תכתבו רק לשם הכתיבה. אם זה יהיה תוכן ספאמי גוגל יזהה את זה ויפגע בדירוג החנות, ומצד שני, אם זה יהיה תוכן בעל ערך הוא יסייע בקידום.
  5. הוסיפו תוכן מתחת למוצרים – בכל דף קטגוריה יש לא מעט מלל עם נתונים טכניים על המוצר. אבל זה לא מספיק מלל וצריך לחזק את העמוד ואת ביטוי המפתח עם מלל נוסף שכולל כמובן את הביטוי שרוצים לקדם בתוכו. זה יכול להיות מאמר, טיפים או כל תוכן אחר שרלוונטי למוצר עצמו.

    תמונות, תוכן ומלאי

  6. אל תשתמשו בתמונה לתיאור – יש לא מעט בעלי חנויות וירטואליות שמנסים לחסוך זמן. יש להם כבר קובץ תמונה עם תיאור של המוצר והם מעלים אותו במקום לשבת ולכתוב מלל חי. זה אומנם מקצר תהליכים אבל אם המטרה שלכם היא קידום חנות וירטואלית בגוגל, לא תשיגו אותה. גוגל לא קורא מלל בתוך קובץ תמונה ככה שאתם מפספסים את המטרה.
  7. הימנעו מתוכן כפול במוצרים – יש לא מעט מוצרים דומים האחד לשני באתר ואתם צריכים שיהיה לכל אחד מהם בנפרד תיאור. הבעיה היא שגם התיאור אמור להיות דומה עד כדי משוכפל, אבל אתם צריכים להימנע משכפול עד כמה שאפשר. זה אומר שאתם צריכים לשכתב את התוכן של הקטגוריות ולעשות את זה כמה שיותר מקצועי.
  8. הימנעו מכותרות ותיאורים כפולים – כל עמוד בחנות וירטואלית כמו בכל אתר אינטרנט צריך שיהיה לו מטא טייטל ייחודי ומטא דיסקריפשין ייחודי. בחנויות וירטואליות זה מורכב יותר מכיוון שיש מוצרים דומים, אבל בכל זאת, אתם צריכים לעשות מאמץ ולייצר כותרות ותיאורים שונים האחד מהשני ככל הניתן. אל תשכחו לשלב בכותרות ובתיאורי עמוד את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם כי זה ייתן לו עוד בוסט.
  9. אל תסירו מוצרים שירדו מהמלאי – לכל מוצר יש מלאי ולפעמים המלאי הזה נגמר זמנית או באופן קבוע. כל דף של מוצר כזה מחזק את האתר ומסייע בקידום וכמה שיהיו יותר כניסות אליו כך יהיה טוב יותר. אם אתם מסירים מוצר שירד מהמלאי (את הדף שלו כמובן) אתם מאבדים כניסות ופוגעים בקידום. מה אתם יכולים לעשות במקום? פשוט להשאיר אותו ולהוסיף בגדול ואפילו באדום "אזל מהמלאי". כך גם העמוד והמלל יישארו וכך גם תגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם למהר ולקנות מוצרים אחרים בגלל החשש שלא יישאר להם.
  10. השתמשו בפופאפים – תפקידם של פופאפים הוא לתפוס את הגולשים במצבים ספציפיים בזמן הגלישה בחנות ולתת להם עוד דחיפה קלה. כך לדוגמא לקוח שמילא את סל המוצרים ומתחרט ורוצה לצאת מהחנות, איזה מבצע שהוא לא יוכל לסרב לו שיקפוץ לו, עשוי לשנות את ההחלטה שלו. בסופו של דבר גוגל גם רואה את כמות הפעולות וביניהן הרכישות באתר, ומקדם בהתאם. מי שעושה קידום חנות וורדפרס יוכל להמליץ לכם על פלאגינים יעילים וטובים לוורדפרס, למשל.

תכנון מוקדם ואורך רוח הם המפתח

קידום חנות וירטואלית בגוגל מצריך לא מעט עבודה. הוא מצריך חשיבה מקדימה, הוא מצריך השקעה של זמן, ומצריך חשיבה מחוץ לקופסא. הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת בכל מה שנוגע לקידום אתרים וחנויות בפרט הוא שאין דרך קצרה, ושהדרך הקצרה תהיה באמת הארוכה. אל תתפתו לשיטות קידום שחור כי עכשיו אולי תהנו מהן אבל מאוחר יותר תשלמו על כך ביוקר, עד כדי הסרת החנות מתוצאות החיפוש.

תעשו את הדברים צעד אחר צעד בצורה נכונה ותיראו שעם הזמן תשיגו את התוצאות שאתם רוצים להשיג.

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן