קידום חנות וורדפרס שיזניק לכם את המכירות

על קידום חנות וורדפרס והשימוש בתוסף ה – Woocommerce

מזל טוב! בחרת להקים חנות על בסיס מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם, ועתה הגיע הזמן שתדע איך עושים קידום חנות וורדפרס.

כשמחליטים לבנות חנות אינטרנטית יש שני תהליכים עיקריים שעלינו להשקיע בהם. מצד אחד כל תהליך הוא נפרד מהשני ומבוסס על עקרונות טכניים חשובים אבל מצד שני, האחד משפיע על השני בצורה מובהקת. הראשון הוא בניית החנות והשני הוא הקידום שלה. אין כי ספק כי כאשר בוחרים לבנות את החנות על מערכת קוד פתוח של וורדפרס, קידום חנות וורדפרס הופך להרבה יותר קל ומהיר כשעוסקים בכל הנושא של קידום חנות וירטואלית.

יחד עם זאת, כידוע, כדי שיחסי ההמרה יהיו גבוהים והחנות שלנו תהיה רלוונטית עבור הגולשים שמגיעים אליה, יש לא מעט קריטריונים שעלינו לשים לב אליהם ביניהם: תמונות איכותיות, טעינה מהירה של האתר, אבטחה, תוכן מקורי, כותרות מתאימות, קישורים לרשתות חברתיות ועוד. הפעם בחרנו לספר לכם על אחד התוספים הכי חשובים בתהליך של קידום חנות וורדפרס: WooCommerce.

 

מה זה WooCommerce?

WooCommerce זה בעצם תוסף אותו הורידו כבר עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם והוא חלק בלתי נפרד מלמעלה מ-45% מהחנויות, כך שהמספרים באמת מדברים בעד עצמם. למעשה, התוסף מאפשר לבצע את בניית החנות מההתחלה ולמכור מוצרים אונליין, וגם מסייע לכל קידום חנות אינטרנטית. ה- WooCommerce מעניק לנו שיטה כמעט מלאה על כל התהליכים המתרחשים בחנות שלנו בזמן אמת, לרבות: ניהול מערכת של משלוחים, ניהול מערכת נקודות וקופונים של הלקוחות, באתר וניהול  שוטף של מערכת ההזמנות. בנוסף, אנו יכולים להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור למלאי החנות והמוצרים ולעדכן את הלקוחות שלנו במבצעים או הזדמנויות מיוחדים.

קידום חנות וורדפרס – יתרונות

אחד היתרונות המובהקים של המערכת הזו הוא בכך שרק אנחנו יכולים לגשת אליה. אנחנו לא תלויים באף אחד ויכולים לשנות אותה בכל זמן שנרצה, להוסיף או להסיר מוצרים והכל נעשה ממש בקלות ובמהירות, מה שחוסך המון זמן ובעיקר מונע מאיתנו תלות בגורם חיצוני. יתרון נוסף הוא בהיבט של המחיר. בשונה ממערכות אחרות, כשאנחנו בוחרים לבנות את החנות שלנו על וורדפרס אנחנו נהנים ממחיר ממש מצוין בהשוואה לאופציות אחרות הקיימות בשוק. המערכת מסוגלת להתמודד עם כמות אינסופית של מוצרים, ככה שאנחנו לא מוגבלים בשום צורה. דבר נוסף שמאוד מקל קשור למה שציינו בתחילת המאמר וזה הקידום של החנות. העבודה עם וורדפרס בשילוב WooCommerce מסתנכרנת בצורה כמעט מושלמת עם מערכות הפרסום של פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויוטיוב.

 

לסיכום, אין זה משנה אם מדובר בנושא של קידום אתר חנות קטנה או גדולה, אם אתם מוכרים בגדים או חלקי חילוף למזגנים, אם יש לכם במקביל חנות פיזית או שהפעילות שלכם בלעדית ברשת, מערכת המכירות של וורדפרס היא הזדמנות מעולה עבורכם להגדיל את המכירות והיא תאפשר לכם לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים בחודש בנוגע לעלויות תיווך.

 

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם: