והרי החדשות: חדשות הדיגיטל לחודש מאי 2021

בשנת 2020 חלה ירידה משמעותית בתוצר העולמי ב-5.8 אחוזים. לעומת זאת, בשנת 2021 נקבע צפי כי במדינות המפותחות ובהן גם ישראל תהיה צמיחה של למעלה מ-4.5%. מדובר בנתון מרהיב מאז שנת 2010, אז החלה הכלכלה הישראלית המקומית להתאושש לאחר משבר הסאבפריים. כמובן, חברות סטארטאפ ישראליות רבות מתכננות שורה של הנפקות בבורסות הבינלאומיות וזה כמובן מייצר מצב שיעודד קרנות הון עם סיכון גבוה להגדיל את הסכומים של ההשקעות שלהן כאן בישראל. אז מה חדש בשנת 2021 בתחום הדיגיטל?

חדשות הדיגיטל: פורצי הדרך של 2021

לפי כתבה שנכתבה במגזין הפיננסי המוביל כלכליסט, סטארטאפ חנויות דיגיטליות ופתרונות דיגיטליים נוספים כמו אאווטבריין, טאבולה, איירון סורס, סימיליארובב ומאנדיי דוט קום צפויים להיות מונפקים בבורסת נאסד“ק. בשונה משנים קודמות, סטארטאפים תחת חסות ישראלית הוכיחו כי יש לנו את הידע, את היכולות, את הכישרון ואת כל מה שצריך בכדי לפרוץ דרך חדשנית ולהוביל בתחום הטכנולוגיה. למעשה, קיים קשר ישיר בין הגדלת השקעות במוצרים, רעיונות וסטארטאפים ישראלים לבין התרחבות תהליכים שיווקיים ופרסומיים אונליין.

גוגל ופייסבוק

בשנה שעברה פייסבוק השיקה את הפייסבוק שופס וגול את הגוגל שופינג אקשינס. לאורך השנים האחרונות גם גוגל וגם פייסבוק מעודדות באופן אגרסיבי עסקים קמעונאים להצטרף למערכות שלהן. למשל, חברת גוגל הציעה לבעלי חנויות אונליין להעלות את המוצרים שלהן למערכת Google Merchant שעד עתה שימשה אך ורק מפרסמים בתוספת תשלום. המוצרים החדשים יקבלו חשיפה חינמית אורגנית. פייסבוק הוסיפה מגוון של כפתורים המאפשרים לבצע רכישות דרך חשבונות ווטאסאפ ואינסטגרם עסקיים שמסייעים ליצור מעגל לקוחות עסקי ושיווקי. כתוצאה ממשבר הקורונה שפקד אותנו בשנת 2020, עסקים רבים הצטרפו לשיווק הדיגיטלי והעלו לרשת חנויות אינטרנטיות.

קידום אורגני

מכיון וחלה בשנה האחרונה ירידה בהשקעה בתקציבים פרסומיים, יש רצון להשקיע יותר בתהליכים אורגניים. דווקא בתחום הזה חלה עליה משמעותית שמעידה על חיזוק בביקוש לקידום אורגני. זה כבר לא רק קידום מוצרים ברשת, או קידום בהתאם לביטויים ספציפיים, אלא בהתאמה לתצוגת העסק בגוגל שמשלבת מגוון של ממשקים. עסקים שלא קיימים במערכת של גוגל לעסק שלי ימצאו שללקוחות יקח הרבה יותר זמן לקבל מידע רלוונטי כמו כניסה למפת הניווט או מציאת מספר טלפון. להיות במקום הראשון בגוגל זה כבר ממש לא מספיק. עלינו לשים לב איך אנחנו נראים שאנחנו נמצאים במקום הזה, מה הביקורות אומרות עלינו ומה רמת הזמינות והנגישות שלנו.

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן