• בית
  • פוסטים
  • קידום חנות בגדים אונליין – איך לבלוט בתחום האופנה

קידום חנות בגדים אונליין – איך לבלוט בתחום האופנה

קידום אתרי אופנה וחנויות בגדים אונליין דומה מאוד במהותו לקידום של כל אתר מסחר אינטרנטי אחר. הוא מורכב משלבים בסיסיים כמו מחקר מילות מפתח, בדיקות שונות של האתר, ביצוע אופטימיזציה לאלמנטים שונים באתר, בניית פרופיל קישורים ועוד.

יחד עם זאת, יש כמה דגשים חשובים, שחייבים להתייחס אליכם בתהליכי קידום חנות בגדים אונליין.

 

להתבלט בתחום הכי צבעוני שיש

תחום האופנה הוא תחום שזועק יוקרה, אלגנטיות, גינדור וצבעוניות, אבל חנות בגדים אונליין לא חייבת למכור בגדים נוצצים, חשופים וזועקים. אפשר בקלות למצוא גם חנויות בגדים אונליין שמציעות למכירה שמלה צנועה, או בגדים פשוטים ליום יום.

חשוב להבין, שגם עם בגדים צנועים אפשר להשאיר חותם. להתבלט בטוב טעם ולשדר את האישיות שלכם בצורה מובהקת. אבל כדי להתבלט בתוצאות החיפוש בגוגל, עם חנות בגדים מקוונת, זה כבר סיפור קצת אחר.

כאשר רוצים לקדם אתרים העוסקים במכירת בגדים, צריך להתאים להם אסטרטגיה שיווקית דינמית, שמשדרת את הערכים שאנשים מחפשים בחנויות אופנה, כלומר – יוקרה, איכות, אופנתיות, נוחות, יופי וכן הלאה.

 

חווית משתמש ויזואלית

חשוב לייצר ערך ורלוונטיות באתר שלכם לטובת קידום שלו בגוגל, אך מכיוון שמדובר על אתר מכירות אונליין, יותר מזה – אתר מכירות של בגדים, התוכן הכי רלוונטי ומעניין שאפשר וצריך להכניס לאתר הוא תמונות ובגדים.

יצירת חווית משתמש ויזואלית היא הכלל החשוב ביותר בבניית אתרי חנויות בגדים אונליין.

לצד הקפדה על עיצוב ויזואלי ברמה גבוהה במיוחד, קידום חנויות בגדים אונליין צריך להתמקד גם באופטימיזציה של האתר. את זה עושים בכמה שלבים עיקריים:

 

מחקר מילות מפתח

חשוב להבין באילו ביטויים ומילים בדיוק משתמשים הגולשים שמחפשים חנות בגדים כמו שלכם.

זה נקרא מחקר מילות מפתח. גוגל מציע כלים מצוינים לטובת העניין, שעוזרים לכם לאתר את הביטויים העיקריים שמחפש קהל היעד שלכם.

זה יכול להיות "שמלת ערב לנערות", או "בגדי מעצבים לערב" או חליפות נשים ליום יום" וכן הלאה.

את הביטויים האלה יש לשלב באתר שלכם בדרכים שונות, כדי שגוגל יפנה את הגולשים לאתר שלכם, כשהם משתמשים בדיוק בביטויים האלה לחיפוש אחר בגדים.

אופטימיזציה של האתר

אופטימיזציה של האתר מתחילה בגלישה מכוונת בחנות שלכם, כדי לגלות איפה יש אלמנטים שזקוקים לתיקון, חיזוק, חידוד והוספה.

לאחר מכן, אפשר להתחיל ליישם את הפעולות שהחלטתם שהאתר צריך:

  • כתיבת כותרות ותיאורים לפי ביטויי מפתח ומילות מפתח
  • בניית פרופיל קישורים איכותי, כולל קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים.
  • בניית מפת אתר שתקל על הגולשים וגם על הגישה של גוגל לאתר
  • יצירת כתובות URL ברורות ופשוטות שקל לזכור – מבוססות על מילות המפתח
  • כתיבה והעלאה של תכנים רלוונטיים לאתר, על בסיס מילות המפתח
  • תיקון קישורים שבורים והודעות שגיאה (404)
  • קיצור זמני טעינה של עמודים ותמונות
  • שיפור העיצוב הויזואלי של האתר, כדי ליצור מראה ייצוגי ומושך של אתר אופנה
  • להקפיד על העלאת תמונות איכותיות, מצולמות ברמה מקצועית וערוכות היטב
  • שימוש בכלים שונים של גוגל לניתוח תנועות הגולשים באתר לצורך שיפורים נוספים
  • בדיקת רמת האבטחה של האתר ושיפור אבטחת תשלום במידת הצורך

 

לסיכום

קידום חנות בגדים אונליין מתמקד בתהליכי אופטימיזציה של האתר לצד שיפור העיצוב הויזואלי שלו, שהוא היבט חשוב של כל אתר אופנה. לאחר שתי הפעולות העיקריות האלה, אפשר להשתמש בכלים נוספים לקידום אתרים אורגני, כמו יצירת פרופיל קישורים חיצוני ויחסי ציבור, או פרסון ממומן, שיביא עוד גולשים להכיר את החנות שלכם.

אהבתם? שתפו:
5/5
שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב pinterest
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם גם:

דילוג לתוכן