קידום אתרים בגוגל שידחוף את האתר שלכם למעלה

איך עושים קידום אתרים בגוגל בצורה אפקטיבית?

אחד הנושאים הכי מדוברים בחמש השנים האחרונות הוא קידום אתרים בגוגל. זאת משום שכולנו משקיעים זמן, אנרגיה, מאמץ וכן גם לא מעט כסף בכל מיני פרויקטים התומכים בתהליך המיתוג, השיווק והפרסום של העסק שלנו באינטרנט.

 

כידוע, מי שלא ממקסם את הפוטנציאל האינטרנטי בכל ההיבטים וכל הפלטפורמות עלול להישאר מאחור ולפספס לקוחות רבים, במיוחד כאשר מדובר על קידום אתר חנות או בלוג תדמיתי. מכיון ואחת הפלטפורמות הבולטות בתהליך הקידום של העסק שלנו היא קידום אתרים בגוגל, בחרנו לתת לכם כמה טיפים שיסייעו לכם בתהליך.

גוגל עסקים כחלק מתהליך קידום אתרים בגוגל

אם אתם עדיין לא רשומים לגוגל עסקים, זה בדיוק הזמן לשנות את זה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקיש במנוע החיפוש של גוגל ”כניסה לגוגל העסק שלי“. הרעיון הוא לפרסם את העסק שלכם בין אם יש לכם אתר ובין אם לא, אך אם יש לכם אתר זו פעולה שמאוד תעזור לקידום האורגני שלכם בגוגל. ברגע שיחפשו אתכם ימצאו תמונות, כתובת, שעות עבודה, טלפונים ועוד אפשרויות להוסיף ולשנות מידע. הרישום הוא בחינם ומאוד פשוט.

מחקר ביטויי מפתח

ראשית, שימו דגש על 3-5 מילים או ביטויים שאתם רוצים להופיע בהם במנוע החיפוש ושימו עליהם דגש באתר שלכם. כידוע יש המון דברים שאפשר לעשות כחלק מקידום אתרים בגוגל, קידום אתרי וורדפרס, אתרי תדמית, חנויות ועוד, אך הצעד הראשון שכדאי לעשות הוא מחקר ביטויי מפתח.

חפשו בין 3-5 מילים שאותם הכי הייתם רוצים בהקשר לעסק שלכם. כלומר מילים שהייתם רוצים לקדם ולדחוף באתר שלכם. זה יכול להיות שם המותג שלכם ועדיף שאלה יהיו מילים המתמקדות בנושאים העיקריים שהאתר שלכם עוסק בו או שקשורים לעסק שלכם. אם אתם מעצבי אופנה למשל ומוכרים את הבגדים שלכם דרך האתר, מילים כמו טי-שירט מיוחד, אוברול לקיץ, ג‘ינס קצר יכולות להתאים.

גוגל כבר יראה לכם בכלי מחקר המילים כמה מחפשים בממוצע בחודש את המילים הללו. עוברים מילה מילה או ביטוי ביטוי ורואים את התמונה הכללית. את המילים שותלים בתוך האתר שלכם גם בבלוג שלכם, גם במוצרים השונים ועוד, אפילו בתמונות ובוידיאוים אתם יכולים לשתול את אותן מילים.

קישורים ועוד קישורים

הטיפ האחרון שיסייע לכם בתהליך הקידום שלכם בגוגל – SEO הוא להכניס לינק של האתר שלכם או לשתול לינקים אחרים באתר שלכם בכמה שיותר מקומות שאתם יכולים. אם יש לכם למשל עמוד פייסבוק או ערוץ יוטיוב, או בלוגים שהסכימו לקיים אתכם שיתוף פעולה כלשהו, זה יכול להיות מצוין להכניס שם קישור לאתר שלכם.

התאמה למובייל

כמובן שבמקביל לכל הפעולות הללו, חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם למובייל, שהדפים בו נטענים במהירות, שהתוכן שכתוב בתוך הבלוג שלכם הוא תוכן עשיר, איכותי ונוח לקריאה, שהאתר שלכם מונגש לכולם ושיש לו חווית משתמש טובה.

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן