• בית
  • פוסטים
  • קידום חנות אינטרנטית – 6 דרכים המועילות ביותר לקידום חנות

קידום חנות אינטרנטית – 6 דרכים המועילות ביותר לקידום חנות

קידום חנות אינטרנטית – השיטות המובילות

הקמנו עסק, ועכשיו הדרך הכי טובה לקדם אותו בעידן הדיגיטלי היא להקים גם חנות שתשקף את הפעילות שלנו. כי עכשיו, אחרי שהקמנו חנות והשקענו בהקמה שלה המון משאבים, זה עדיין לא מספיק. אנחנו צריכים להביא תנועה לחנות הזו כדי ליצור מכירות. למעשה, קידום חנות אינטרנטית נחשבת למשימה סופר מורכבת עבור מקדמי אתרים וחברות העוסקות בקידום.

 

אחת הסיבות לכך שהרבה יותר מורכב ומאתגר לבצע קידום חנות בהשוואה לאתר רגיל היא משום שחנות מכילה מאות של עמודים, לעומת אתר רגיל המכיל כמה עשרות. יחד עם זאת, בחנות אנחנו רוצים להניע לפעולה כלומר לגרום למכירה של מוצרים וזו משימה מורכבת בפני עצמה. עכשיו המטרה שלנו היא להביא כמה שיותר גולשים ולגרום לביטויי המפתח שהחלטנו לקדם להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש.

 

קידום חנות אינטרנטית – גם כאן התוכן הוא המלך

כמו שאתם כבר יודעים גוגל הוא סוג של רובוט. ברגע שהרובוט הזה מזהה שבחלק גדול מהעמודים מילות המפתח חוזרות על עצמן, הוא אוטומטית מסיק שבזה האתר שלכם עוסק. כמובן שמינון מאוד חשוב ואסור להגזים ולדחוף מילה או ביטוי מסוים יותר מדי, כי אז גוגל יבין שאתם מנסים להטעות אותו וזה יכול לגרום לתוצאה ההפוכה. אם אתם רוצים לשפר את קידום החנות האינטרנטית ולהתבסס על אותן מילות מפתח, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לכתוב עמוד מוצר.

למשל, אם יש לכם חנות העוסקת במכירת מוצרים לכלבים וחיות מחמד ויש קטגוריה בה אתם מוכרים רצועות לכלבים, ההמלצה שלנו היא פשוט לתאר את העמוד הזה ולספר על הרצועות הללו. לא חייבים שכל טקסט יהיה מאוד ארוך. אפילו עמוד של 200 מילים יכול לעשות עבודה מצוינת ולהקפיץ את תהליך הקידום שלכם בכמה רמות.

 

קידום חנות אינטרנטית בעזרת תמונות

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לרכוש מוצר שהוא אף פעם לא ראה. גם אם זה אומר שאתם עכשיו משקיעים כמה אלפי שקלים לצלם מקצועי שיצלם את כל המוצרים שמופיעים בחנות שלכם ובעריכה שלהן, זה בהחלט שווה את ההשקעה. בנוסף, כדאי שכל מוצר יהיה מצולם מכמה זוויות, בטווח הארוך זה מעלה את אחוז המכירות. שימו לב שהעלאת התמונות לא פוגעת באופטימיזציה ושהתמונות לא כבדות מדי. ניתן להיעזר בכל מיני תוספי תמונות של וורדפרס כדי לכווץ את התמונות ולא להעמיס על האתר.

מקדו את הדפים שלכם, כללי לא תופס כאן

אחת הטעויות שבעלי אתרים רבים עשו היא ליצור דפי קטגוריה כלליים בהם יש כל מיני סוגים של מוצרים. אם נחזור לדוגמא של חנות החיות ונתמקד באוכל לחיות מחמד, נבין שאם אנחנו רוצים שגם אנשים שמחפשים אוכל לארנבות, חתולים ושרקנים יגיעו לאתר שלנו, אנחנו חייבים להפריד את הדפים האלה וליצור עמוד לכל חיה בנפרד. ברגע שאתם מפרידים ויוצרים עמודים יותר ממוקדם, זה תורם לכם גם מבחינת התנועה לאתר אבל גם לתהליך הקידום האורגני. חשוב לבנות עמודי מוצרים שמתמקדים בכל סוג של מוצר ובכל תחום, אחרת אתם יכולים ליפול בחיפושים ספציפיים, רק משום שגוגל לא תבין שאתם מתכוונים למוצר הזה. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת במסגרת קידום חנות אונליין, היא בעצם להכין דפי נחיתה לסוגי מוצרים שונים ולהוביל יותר גולשים לעמודים הללו.

קידום חנות אינטרנטית

קידום חנות אינטרנטית בעזרת בלוג

אחת הדרכים הכי טובות להקפיץ את החנות שלכם שלב אחד למעלה בתהליך של קידום חנות אינטרטית היא על ידי פתיחת בלוג.
לא רק שזה תורם ליצירת תנועה אורגנית בחנות, אלא גם מאפשר לקוראים שלכם להנות מתוכן איכותי עם ערך מוסף.

 

הכניסו בבלוג שלכם מאמרים מקצועיים בתחום שבו החנות עוסקת, הוסיפו מדריכים וטיפים הקשורים לתחום,
הוסיפו סרטוני הדרכה, הציגו בפני הגולשים שלכם את עשרת המוצרים הכי נמכרים, שלבו טרנדים, אופנות ועוד.

 

למשל, בבלוג של חנות החיות שלנו אפשר לשלב מאמרים כמו: 10 דרכים לשמור על הפרווה של הכלב שלכם רכה ונעימה, הכלב מתגרד? המוצר שישנה לו את החיים ועוד כל מיני תכנים בסגנון.

 

חווית משתמש איכותית

הכוונה כאן היא להשקיע בפרטים הקטנים. ברגע שהגולש כבר הגיע לדף שלכם ובחר בחנות שלכם מבין כל כך הרבה חנויות שיש בתחום, המטרה שלכם היא להעניק לו את החוויה הכי טובה שיש.
זה מקביל לביקור בחנות פיזית. הממשק חייב להיות כמה שיותר מדויק ולהקל עליו בתהליך הרכישה. אז איך עושים את זה?

  1. כותרות – שימו דגש על כותרת ראשית H1 בשם המוצר. בוורדפרס למשל אפשר לחלק את המוצר לשש רמות כאשר H1 היא הכותרת הכי חשובה ו- H6 הכי פחות.
  2. אפשרו לגולש לרכוש כמות מאותו מוצר.
  3. השקיעו בכתיבת תיאור מוצר, אל תשכפלו טקסטים קיימים, גוגל מעניש על זה.
  4. שימו לב שהמחיר בולט ונראה לעין.
  5. כשמוצר נגמר, הוסיפו את המלל אזל מהמלאי.

 

התאמה למובייל

אחוז גבוה מאוד מהגולשים שלכם בכלל מבצעים את הרכישות שלהם דרך המובייל ולא דרך המחשב או הטאבלט. גוגל מקדמת אתרים על סמך זה ולכן אם אתם רוצים באמת להשקיע בקידום חנות אינטרנטית ולגלות איך לקדם אתר איקומרס, אתם חייבים לייצר גרסה המותאמת למובייל.

 

במי לבחור?

אם יש לכם חנות קיימת ואתם רוצים באמת להשקיע בקידום שלה, לא מספיק שתבחרו חברה מקצועית לקידום אתרים, אתם חייבים לבחור חברה או פרילנסר שמתמחים בקידום חנויות אינטרטית כי זה באמת דורש התייחסות, ידע, מיומנות וגישה קצת שונה מאתרים רגילים. לכן, לפני שאתם בוחרים, בקשו לראות מיקומים של חנויות קיימות וכך תוכלו להתרשם מהתוצאות.

 

קראו איך קידום אתר מכירות יגדיל את הרווח שלכם

אהבתם? שתפו:
5/5
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי יעניין אתכם גם:
דילוג לתוכן